Hjemmebane og tredjetrøjerne er klar: Køb dem online eller i fanshoppen

Endelig er Lyngby-trøjerne landet i Danmark. Det er derfor nu muligt at købe hjemmebane- og tredjetrøjen i både fanshoppen på stadion, online og gennem Unisport.

Nu er det muligt at få fingrene i vores nye hjemmebane- og tredjetrøje, da den nu er landet i både fanshoppen på Lyngby Stadion, i den online fanshop og hos Unisport.

Trøjerne er til rådighed fra small til 4XL for voksne, imens børnestørrelserne strækker sig fra 4 til 14 år.

Prisen er 599,- kr. for voksne, imens den ligger på 549,- kr. for børn.

Trøjerne kan købes i fanshoppen til aftenens kamp på Lyngby Stadion, online via fanshoppen her eller via Unisport her.

Tak for jeres store tålmodighed og forståelse for den forlængede ventetid på trøjerne.

#SammenForLyngby

Sunweb og Lyngby Boldklub indgår partnerskab – kickstarter samarbejdet til AGF-kamp

Æresmedlem Hans Bjerg-Pedersen fylder 80 år

U15 sejr på Akademi Dag