Kimbo-koncert og kæmpe fredagsfest på Lyngby Stadion

Fredag aften er der både koncert med Kimbo i Wolt Market-zonen, fredagsstemning og en brag af en kamp på Lyngby Stadion. Køb din billet her.

Der er brug for alle kongeblå kræfter fredag aften, hvor vi hjemme tager imod Vejle BK. Ikke nok med at der venter et brag af en kamp, så er der også kæmpe fredagsfest i Wolt Market-zonen før opgøret.

Kimbo har præget hitlisterne med sange som Brutalt, Året Ud og Lad Mig Lande, og fredag aften kl. 17:30 sparker han festen i gang med en koncert i Wolt Market-zonen alt imens, at der er Happy Hour fra 17-18.

Efter den spændende kamp er der fest på 2. sal i klubhuset frem til 23, og vi håber, at masser af kongeblå vil komme op og fortsætte festen.

Lyngby Boldklub inviterer alle gymnasieelever gratis til både koncert og kamp, og du kan hente din billet her.

Er du ikke gymnasieelev, kan du købe billet til hele festen her.

#SammenForLyngby

Sunweb og Lyngby Boldklub indgår partnerskab – kickstarter samarbejdet til AGF-kamp

Æresmedlem Hans Bjerg-Pedersen fylder 80 år

U15 sejr på Akademi Dag