Magnusson med gode minder om Viborg: Håber på gentagelse

Sævar Magnusson scorede to særdeles vigtige mål i seneste opgør mod Viborg, og islændingen ser gerne en gentagelse mandag aften.

Nede med 0-1 mod Viborg i sidste sæsons næstsidste spillerunde, lignede det ved pausefløjtet, at Lyngby Boldklub ville få svært ved også at kunne kalde sig Superliga-klub i denne sæson.

Med kort tid igen af kampen dukkede Sævar Magnusson dog op intet mindre end to gange, hvorfor De Kongeblå kom tilbage på rette spor og endte med at klare sig i landets bedste række.

Sævar Magnusson kan stadig få kuldegysninger, når han tænker tilbage på den kamp, og han håber på, at han på mandag igen kan bidrage med mål.

– Det var en fuldstændig vanvittig kamp, oplevelse og stemning på stadion den dag. Jeg får stadig lidt kuldegysninger, når jeg tænker tilbage på det. Det står som noget helt særligt for mig, og jeg håber, at jeg igen på mandag kan komme til at spille en lige så stor rolle for holdet, siger Sævar Magnusson, som dog ikke ser yderligere paralleller ift. opgøret i foråret.

– Kampen i maj var med kniven for struben for os. Det er det slet ikke nu. Selvom pointhøsten endnu ikke har været fantastisk, så er der super god stemning i både truppen og hele klubben. Det er en helt anden kamp, som vi skal ud at spille i morgen, men vi tror selvfølgelig på, at resultatet kan blive gentaget, slutter Magnusson.

Sævar Magnusson præsenteres af Pops Pizza.

#SammenForLyngby

Sunweb og Lyngby Boldklub indgår partnerskab – kickstarter samarbejdet til AGF-kamp

Æresmedlem Hans Bjerg-Pedersen fylder 80 år

U15 sejr på Akademi Dag