Peter Langhoff er kommet på Sydbank talentvæggen

Sydbank talentvæggen har fået et nyt billede, da Peter Langhoff i går kunne hænge sit eget billede op nede i kælderen på Lundtoftevej.

Nede i kælderen på Lyngby Boldklubs træningsanlæg finder man Sydbank Talentvæggen, hvor alle spillere, der har taget turen fra Akademi til debut på førsteholdet får sit billede op at hænge.

D. 11. august kom Peter Langhoff på banen mod FC Nordsjælland, og dermed fik talentet fra Lundtofte sin officielle debut for De Kongeblå.

Fredag eftermiddag kunne Peter Langhoff så hænge sit eget billede op nede på Sydbank Talentvæggen ved siden af masser af store kongeblå talenter, der gennem tiden har taget springet fra akademi til førstehold.

Stort tillykke til Peter Langhoff.

Akademiet præsenteres af Sydbank.

Sunweb og Lyngby Boldklub indgår partnerskab – kickstarter samarbejdet til AGF-kamp

Æresmedlem Hans Bjerg-Pedersen fylder 80 år

U15 sejr på Akademi Dag