Billetsalget til næste hjemmekamp er netop åbnet

Billetsalget til hjemmekampen mod Vejle BK d. 30. august er netop åbnet. Køb din billet til kampen her.

Efter fem runder med betragtelig kongeblå modstand i form af sidste sæsons top-fire plus Sønderjyske, står den i de kommende kampe på utroligt vigtige kampe mod nogle af de hold, der ligger omkring os i tabellen.

Det starter allerede mandag, hvor turen går til Viborg, hvorefter der allerede fredag venter en lige så vigtig hjemmekamp på Lyngby Stadion  mod Vejle BK.

Billetsalget til Vejle-kampen er netop åbnet, og vi håber på stor opbakning til Morten Karlsens tropper, så vi kan tage vigtige point med fra opgøret.

Køb din billet til kampen her.

#SammenForLyngby

Sunweb og Lyngby Boldklub indgår partnerskab – kickstarter samarbejdet til AGF-kamp

Æresmedlem Hans Bjerg-Pedersen fylder 80 år

U15 sejr på Akademi Dag