Fansene kårede Lauge Sandgrav til Man of the Match

Lauge Sandgrav spillede en ny stor kamp og kronede ovenikøbet præstationen med en scoring. Fansene kårede ham fuldt fortjent til aftenens bedste kongeblå spiller.

Lyngby Boldklub spillede her til aften en flot kamp mod de forsvarende danske mestre fra FC Midtjylland, men desværre måtte De Kongeblå sande et snævert 1-2-nederlag efter en sen midtjysk scoring.

På midtbanen spillede Virum Sorgenfri-drengen Lauge Sandgrav dog en ny flot kamp i den kongeblå trøje, og han krydrede ovenikøbet præstationen med en scoring til 1-1.

Fansene var da heller ikke i tvivl om, hvem der skulle løbe med æren som dagens bedste Lyngby Boldklub-spiller, da han med et stort overtal af stemmerne løb med æren som Man of the Match.

Efter kampen kunne han derfor lade sig overrække titlen som kampens spiller af dagens kamppartner, Sydbank.

#SammenForLyngby

Sunweb og Lyngby Boldklub indgår partnerskab – kickstarter samarbejdet til AGF-kamp

Æresmedlem Hans Bjerg-Pedersen fylder 80 år

U15 sejr på Akademi Dag