Amon: Vil bygge videre på præstationen

Jonathan Amon scorede i sidste weekend sit første kongeblå mål, da han gjorde det til 1-1 i Farum. Nu skal der bygges videre på egne og holdets fine takter.

Jonathan Amon har for alvor bidt sig fast i startopstillingen i denne sæson, og med flere flotte præstationer har han gjort sig godt bemærket.

Det gjorde han i høj grad også i sidste weekend, da han scorede et flot udlignende mål til 1-1 mod FC Nordsjælland. Målet var et særligt et af slagsen, da det var amerikanerens første i den kongeblå trøje.

– Det var et stort øjeblik for mig at score mit første mål for klubben. Jeg har været længe undervejs – både her i Lyngby, men også før i kraft af min historik, så det var naturligvis en lettelse at se den gå ind. Jeg takker Gud for at holde mig kampklar og sætte mig i en position, hvor jeg kan forbedre mig hver eneste dag. Nu vil jeg bare bygge videre på sidste weekends oplevelse og fortsætte med at bidrage så godt som overhovedet muligt, siger Amon.

Jonathan Amons mål var medvirkende til, at De Kongeblå kunne fighte et point med hjem til Kongens Lyngby, og det fine point skal der ifølge offensivspilleren bygges videre på i aften.

– Vi blev trykket langt tilbage i anden halvleg i søndags, men jeg synes, at der var mange gode delelementer, som vi kan tage med os videre til i dag. Offensivt føler jeg, at vi hele tiden bliver bedre og bedre, og hvis vi kan finde samme tænding frem til kampen i dag, så kan vi være svære at spille imod for alle i Superligaen, slutter Amon.

Jonathan Amon præsenteres af Sehgal Group.

#SammenForLyngby

Sunweb og Lyngby Boldklub indgår partnerskab – kickstarter samarbejdet til AGF-kamp

Æresmedlem Hans Bjerg-Pedersen fylder 80 år

U15 sejr på Akademi Dag