Jannich Storch er nok engang på rundens hold

Jannich Storch stod en pragtkamp i Farum, og han er da også fuldt fortjent blevet udtaget til diverse udgaver af rundens hold.

Det stormede noget rundt om Jannich Storchs mål mod afslutningen på søndagens udekamp mod FC Nordsjælland.

Den kongeblå defensiv stod dog solidt sammen med en fantastisk velspillende Jannich Storch, som med den ene store redning efter den anden havde store aktier i, at der kom point med hjem til Kongens Lyngby.

Jannich Storch er i dag derfor også blevet udtaget til både Superligaens, TV2’s, Tipsbladets og Bold.dk’s udgave af rundens hold.

Det er anden gang i de første fire runder, at Jannich Storch har fundet vej til holdet.

#SammenForLyngby

Sunweb og Lyngby Boldklub indgår partnerskab – kickstarter samarbejdet til AGF-kamp

Æresmedlem Hans Bjerg-Pedersen fylder 80 år

U15 sejr på Akademi Dag