Fuld fart på fredagsstemningen ved næste hjemmekamp

På fredag tager vi imod de danske mestre fra FC Midtjylland, og her er der dømt ægte fredagsstemning før kampen.  Køb billetter til fredagens kamp her.

Vi startede med FC København, fulgte op med Brøndby IF og nu er tiden så kommet til, at vi fredag aften tager imod de danske mestre fra FC Midtjylland.

Vi glæder os alle til besøget, og der er da også lagt op til at brag af en fredagsfest på Lyngby Stadion.

Allerede kl. 16:00 åbner fanbarn med masser af gode priser og fantastisk stemning med dine kongeblå medfans.

Kl. 17:00  åbner Wolt Market-zonen, hvor fredagsfesten fortsætter med DJ, beerpong og ikke mindst happy hour fra 17-18 med to for én pris på drikkevarer.

Derudover er der alle de sædvanligt sjove aktiviteter i Wolt Market-zonen med bordfodbold, pannabur, Sydbank fodboldpool, cornhole og FOG hoppeborgen.

Køb billetter til fredagens kamp her.

#SammenForLyngby

Sunweb og Lyngby Boldklub indgår partnerskab – kickstarter samarbejdet til AGF-kamp

Æresmedlem Hans Bjerg-Pedersen fylder 80 år

U15 sejr på Akademi Dag