Mathias Kristensen skifter til Næstved BK

Mathias Kristensen skifter den kongeblå trøje med en grøn, da han fremover skal tørne ud for Næstved BK i 2. division.

I sommeren 2022 blev Mathias Kristensen hentet til Lyngby Boldklub efter, at han scoret masser af mål i både 2. division og NordicBet Ligaen for Nykøbing FC.

I Lyngby Boldklub startede den store angriber også med spilletid og et par mål, men siden blev det småt med tiden inden for kridtstregerne, og i sidste sæson stod den på udlejning til NordicBet Ligaen.

Nu er tiden kommet til, at ’MK’ skal videre i karrieren. Fodboldchef Nicas Kjeldsen udtaler

“Det er ingen hemmelighed, at det aldrig helt endte med at blive, som vi havde håbet med ’MK’, som også har kæmpet lidt med skader under sit ophold her i klubben. ’MK’ har været topprofessionel under hele sit ophold, og vi glæder os over, at han nu får chancen for spilletid i Næstved. Vi ønsker ham alt det bedste fremover” siger Nicas Kjeldsen.

Mathias Kristensen nåede 26 kampe i kongeblåt samt to mål og en enkelt assist. Hele Lyngby Boldklub ønsker Mathias Kristensen held og lykke med fremtiden!

Sunweb og Lyngby Boldklub indgår partnerskab – kickstarter samarbejdet til AGF-kamp

Æresmedlem Hans Bjerg-Pedersen fylder 80 år

U15 sejr på Akademi Dag