Dani: Vi tror på vores chance

Når Lyngby Boldklub i morgen aften løber på banen mod Brøndby IF, er det en kongeblå trup, der er fuld af tro på point.

For anden hjemmekamp i træk forventes der udsolgt på Lyngby Stadion, når De Kongeblå søndag aften tager imod Brøndby IF.

Kampen er på papiret en hård en for Casper ’Dani’ Winther og resten af Lyngby-holdet, men netop udsigten til endnu en omgang med elektrisk atmosfære på Lundtoftevej giver tro på, at der kan komme point ud af opgøret.

– Det betyder utroligt meget for os, at vi har fansene med os fra start til slut, og at de lever med. Nogle af eksemplerne på det er vel netop de to seneste hjemmekampe mod Brøndby, hvor vi både slår dem og spiller uafgjort. Når vi sammen med fansene rammer de dage, så kan vi være rigtig ubehagelige at spille mod, så det er den følelse og præstation, vi skal finde frem i morgen, siger ’Dani’, som ser muligheder mod søndagens gæster.

– De har fået en god start på sæsonen, synes jeg, men jeg kan ikke se, hvorfor vi ikke skulle gå ud og have en stor tro på point. De er et rigtig godt hold, men samtidig føler jeg også, at vi bliver bedre og bedre for hver dag, der går på træningsbanen. Jeg glæder mig meget til kampen, og jeg håber, at vores fans igen vil være der for os, slutter ’Dani.

Casper ’Dani’ Winther præsenteres af C&C Travel.

#SammenForLyngby

Sunweb og Lyngby Boldklub indgår partnerskab – kickstarter samarbejdet til AGF-kamp

Æresmedlem Hans Bjerg-Pedersen fylder 80 år

U15 sejr på Akademi Dag