Gregor: Altid særligt når Brøndby kommer på besøg

Pascal Gregor ser frem til søndagens hjemmekamp mod Brøndby IF, hvor han håber på samme intense stemning, som ved de seneste besøg fra Vestegnen.

Det er en vaskeægte klassiker i dansk fodbold, når Lyngby Boldklub søndag aften tager imod Brøndby IF på Lyngby Stadion.

De seneste to udgaver af kampen på Lyngby Stadion har budt på sammenlagt fire point til De Kongeblå, og Pascal Gregor mener da også, at der denne søndag igen er mulighed for point.

– Brøndby har fået en fin start på sæsonen, og der er ingen tvivl om, at de råder over stor kvalitet hele vejen rundt. Vi har sund respekt for dem, men vi tror også på egne evner og på, at vi igen kan tage point mod dem, siger Pascal Gregor og begrunder blandt andet sin tro på point med hjemmebanen.

– Det er altid noget særligt, når vi får besøg af Brøndby. Stemningen er altid høj på Lyngby Stadion, men det er som om, at den lige får lidt ekstra fra vores fans, når det er dem, der kommer. Jeg glæder mig virkelig til kampen, siger Gregor.

Lyngby Boldklub er kommet fra land med et enkelt point efter de første to kampe, da den seneste kamp bød på et 1-1-resultat mod Sønderjyske.

Pointmæssigt er Pascal Gregor derfor ikke tilfreds, men mener alligevel, at holdet er kommet fint fra land i den nye sæson.

– Jeg synes, at det har set fint ud for os. Det har været et par blandede kampe for os, hvor vi både har haft gode og mindre gode perioder undervejs, men overordnet set synes jeg, at vi er på rette vej, og at vi stille og roligt bliver endnu skarpere på de ting, som vi gerne vil lykkes med, slutter Gregor.

Pascal Gregor præsenteres af Frederiksdal Sinatur Hotel & Konference.

Køb billetter til søndagens hjemmekamp her.

#SammenForLyngby

Sunweb og Lyngby Boldklub indgår partnerskab – kickstarter samarbejdet til AGF-kamp

Æresmedlem Hans Bjerg-Pedersen fylder 80 år

U15 sejr på Akademi Dag