Kom til stort prematch-arrangement før Brøndby-braget

Søndag d. 4. August tager vi imod Brøndby IF i 3F Superligaen, hvor du har muligheden for at komme til spisning inden kampen. Menuen består af 7 lækre retter fra Hanzō Lyngby. Køb billet til arrangementet her.

Der venter et brag af en kamp på Lyngby Stadion, når vi søndag d. 4. august tager imod Brøndby IF i 3F Superligaens 3. runde.

For anden hjemmekamp i træk forventes der fyldte tribuner og fantastisk stemning, men allerede før selve kampen kan du kickstarte en stor kongeblå dag.

For 625,- kr. kan du sammen med en masse medfans varme op til kampen med en lækker syv-retters menu Hanzō Lyngby alt imens, at der kommer flot besøg fra både spillere og trænere, så man kan blive klædt på til braget mod Brøndby IF. Derudover vil der være livemusik.

Selve kampen vil blive set fra sektion C, og samtidig får man en voucher til en valgfri drikkevare, som man kan benytte under kampen.

Køb billetter til prematch-arrangementet her.

#SammenForLyngby

Sunweb og Lyngby Boldklub indgår partnerskab – kickstarter samarbejdet til AGF-kamp

Æresmedlem Hans Bjerg-Pedersen fylder 80 år

U15 sejr på Akademi Dag