Tilmeld dit barn til Camp i Lyngby Boldklub

I uge 32 afholder Lyngby Boldklub både Akademi Camp og Keeper Camp, og du kan stadig nå at sikre dit barn en plads. Begge camps skal give alle deltagere en god og lærerig oplevelse på banen, hvor de kan udvikle deres færdigheder og nyde fodbolden.

Foruden masser af gode træningspas indgår dette også som en del af campen:

· Stadiontur på Lyngby Stadion

· Mulighed for at hilse på flere førsteholdsspillere og få autografer fra de kongeblå Superliga-profiler

· Lyngby Camptrøje

· Alle måltider og drikkevarer

Akademi Camp

Pris: 1.600 kr Aldersgruppe: U7-U13 Datoer: 5.-6. & 8.-9. august

Akademi Camp er den perfekte mulighed for unge spillere op U7-U13, der ønsker fire intense dage fyldt med fodbold og læring. Dagene byder på træning under ledelse af erfarne trænere fra Lyngby Boldklub.

Keeper Camp

Pris: 1.200 kr Aldersgruppe: U10-U15 Datoer: 8.-9. august

Keeper Camp er skræddersyet til unge målmænd, der ønsker at forbedre deres færdigheder. Denne camp er for U10-U15, og giver deltagerne mulighed for at lære fra Lyngbys dygtige målmandstrænere.

Begge camps har tilmeldingsfrist på søndag d. 28/7 kl. 23:59. Sørg for at sikre en plads og en god oplevelse til dit barn inden da.

Tilmeld dit barn her.

Status på vores udlejede kongeblå spillere

Programmet for resten af efteråret er klar

Tag med fanbussen til Aalborg