Lauge Sandgrav blev kampens Man of the Match

Talentfulde Lauge Sandgrav fik en startplads i gårsdagens sæsonpremiere, og han kvitterede med en forrygende indsats og en titel som kampens Man of the Match.

Lyngby Boldklubs nye cheftræner Morten Karlsen viste i går den kongeblå ungdom stor tillid, da han blandt andet startede med 19-årige Lauge Sandgrav på den centrale midtbane mod FC København.

Sandgrav kvitterede med en fantastisk indsats, og selvom De Kongeblå et stykke af vejen havde det svært mod holdet fra Østerbro, så leverede midtbanespilleren utallige gode aktioner.

Fansene kunne vanen tro stemme om Man of the Match i Lyngby Appen, og her løb Lauge Sandgrav med næsten halvdelen af stemmerne – skarpt forfulgt af Tobias Storm.

Efter kampen kunne Lauge Sandgrav derfor få overrakt en flot præmie af gårsdagens kamppartner, Musik i Gentofte, der var flot repræsenteret af Lyngby Boldklub-legenden, Martin Birn.

#SammenForLyngby

Status på vores udlejede kongeblå spillere

Programmet for resten af efteråret er klar

Tag med fanbussen til Aalborg