Spreadex stopper som hovedpartner i Lyngby Boldklub

Spreadex trådte i 2022 ind på det danske marked, og tegnede i den forbindelse et to-årigt hovedpartnerskab med Lyngby Boldklub. Det udløb ved udgangen af juni, og den aftale er parterne blevet enige om ikke at forlænge.

Der er derfor nye brands på trøjerne, når Lyngby Boldklub den 22. juli tager hul på den nye sæson i 3F Superligaen med en hjemmekamp mod FCK.

”Det har været både lærerigt og sjovt at opleve en udenlandsk virksomhed følge så meget med i Lyngby Boldklubs gøren og laden i Superligaen. Engagementet fra Spreadex har været højt, og der har altid været medarbejdere i Lyngby-trøjer når vi har besøgt deres hovedkontor.”

”Vi er ikke i tvivl om, at vi har fået skabt en stærk relation og et større kendskab til Spreadex i Danmark, men begge parter var enige om at timingen ikke var til at fortsætte på samme niveau. Vi vil gerne takke Spreadex, og særligt ledelsesteamet med David MacKenzie og Andy MacKenzie for deres store engagement i Lyngby Boldklub og for et godt samarbejde” fortæller Kristian Maimann, kommerciel chef i Lyngby Boldklub.

Lyngby Boldklub forventer at præsentere en ny hovedpartner snarest – samt de nye Lyngby-trøjer i den kommende uge.

Status på vores udlejede kongeblå spillere

Programmet for resten af efteråret er klar

Tag med fanbussen til Aalborg

Tilmeld vores nyhedsbrev