Bliv medlem af De Kongeblå Hjerter

Bliv medlem af De Kongeblå Hjerter og kom med premium-sæsonkortet endnu tættere på nøgleaktiviteter i Lyngby Boldklub. Opgrader dit sæsonkort eller køb dit medlemskab af De Kongeblå Hjerter her.

Sidste år introducerede vi et helt nyt premium sæsonkort-koncept, De Kongeblå Hjerter, der er bygget op om det traditionelle sæsonkort, men indeholder en lang række unikke fordele.

Som medlem af De Kongeblå Hjerter kommer du endnu tættere på klubben, og du får mulighed for at få unikke kongeblå oplevelser samt møde og debattere med nogle af klubbens centrale nøglepersoner gennem tre årlige events, hvor du kommer helt ind i klubbens maskinrum.

Prisen for at blive medlem af De Kongeblå Hjerter ligger på  250,- kr. pr. måned eller 2.800,- kr. for et helt år.

Er du allerede sæsonkortholder, skal du blot skrive til kundeservice@lyngby-boldklub.dk for at opgradere til De Kongeblå Hjerter.

Er du endnu ikke sæsonkortholder, kan du både købe det tradionelle sæsonkort og medlemskab af De Kongeblå Hjerter her.

Sæsonkort-fordele

• Sæsonkort med fast adgang til alle Lyngbys hjemmekampe i 3F Superliga 2024/25 samt hjemmekampe i pokalturneringen.
  • Mulighed for at vælge en fast siddeplads på Vesttribunen eller en ståplads i stemningsafsnittet.
  • Invitationer til arrangementer med sæsonkortholdere.
  • 15% rabat på drikkevarer i boderne.
  • Adgang til rabatter hos udvalgte sponsorer.

Fordele KUN for De Kongeblå Hjerter

• 16 ekstra vennebilletter til brug i løbet af sæsonen *
  • Invitation for to personer til unik transfervindue-aften på deadline-day med indblik i Lyngbys transfervindue samt meet & greet med evt. nye spillere.
  • Invitation for to personer til taktisk aften med A-holdet – foredrag og indblik i Lyngbys brug af statistik og data.
  • Invitation for to personer til 1 kamp-VIP-event med deltagelse af cheftræneren.*) Max 1 vennebillet til hjemmekampe mod Brøndby og FCK

#SammenForLyngby

Status på vores udlejede kongeblå spillere

Programmet for resten af efteråret er klar