Gustav Mortensen udlejes til Vendsyssel FF

Den talentfulde venstreback er blevet udlejet til NordicBet Liga-klubben Vendsyssel FF. Aftalen gælder for den kommende sæson.

Lyngby Boldklub udlejer Gustav Mortensen til NordicBet Liga-klubben Vendsyssel FF.

Gustav Mortensen er en af vores talentfulde akademi-spillere, og venstrebacken har et utvivlsomt stort potentiale, som vi fortsat tror meget på.

Udvikling kræver dog spilletid, og den er vi glade for, at Gustav Mortensen i den kommende sæson nu kan få på et stærkt Vendsyssel-mandskab i NordicBet Ligaen.

Fodboldchef Nicas Kjeldsen udtaler.

– Vi tror fortsat meget på Gustav, og vi har nu lagt en god plan for ham, så han kan fortsætte sin udvikling, komme tilbage til Lyngby Boldklub og blive en gevinst for os, siger Nicas Kjeldsen inden, at han uddyber.

– Gustav har et stort potentiale, men han har brug for kontinuerlig spilletid for at udleve det, og derfor er det en rigtig fin aftale for ham nu at kunne komme op til et stærkt Vendsyssel-mandskab, der bliver blandt de bedste i NordicBet Ligaen. Vi glæder os til at følge ham i den kommende sæson.

Også Gustav Mortensen selv er glad for lejeaftalen, som han betegner som værende en god mulighed for ham.

– Det er vigtigt for mig at komme ud og få en masse spilletid, og det kan jeg få på et stærkt Vendsyssel-mandskab, som jeg synes ser rigtig spændende ud. Jeg glæder mig til opholdet, og jeg vil arbejde stenhårdt på at komme endnu stærkere tilbage til Lyngby Boldklub, siger venstrebacken.

Gustav Mortensen præsenteres af Dansk Miljøanalyse.

#SammenForLyngby

Status på vores udlejede kongeblå spillere

Programmet for resten af efteråret er klar

Tag med fanbussen til Aalborg