Lyngby Boldklub sælger Magnus Kaastrup

Magnus Kaastrup har netop endt sit lejeophold i VVV Venlo, men i stedet for hjem til Kongens Lyngby, går turen nu permanent til Vendsyssel FF.

23-årige Magnus Kaastrup kom til Lyngby Boldklub tilbage i starten af 2021, og sidenhen blev han især i 1. division en profil for De Kongeblå.

Sidenhen blev det mindre og mindre med spilletiden, hvorfor de seneste sæsoner har budt på udlejninger til henholdsvis IK Sirius og VVV Venlo.

Den teknisk stærke offensivspiller stod til at komme tilbage til Lyngby Boldklub ved lejeaftalens udløb, men i stedet er han altså nu blevet solgt til Vendsyssel FF, der huserer i NordicBet Ligaen.

Fodboldchef Nicas Kjeldsen takker Magnus Kaastrup for hans tid i Lyngby Boldklub.

– Magnus spillede en stor rolle for os, da vi rykkede tilbage i Superligaen for to år siden, og selvom det siden har knebet med spilletiden, så skylder vi Magnus en stor tak for 3,5 gode år i klubben. Magnus er en fantastisk fyr, og vi tror på, at han har godt af at få ny luft under vingerne, så han kan udleve sit potentiale. Vi ønsker ham alt det bedste i Vendsyssel.

Det er noget tid siden, at Magnus Kaastrup har huseret i den kongeblå trøje, men selvom han på det seneste har haft andre logoer på brystet, så lægger han ikke skjul på sin taknemmelighed over tiden i kongeblåt.

– Sportsligt har det været rigtig godt for mig i Lyngby Boldklub, men samtidig står jeg selvfølgelig også med en lidt ærgerlig følelse, da min sidste tid i klubben ikke blev som håbet. Jeg har lært rigtig meget, og jeg er taknemmelig for min tid i Kongens Lyngby. Klubben har givet mig en masse, og den betyder meget for mig. Der har været nogle helt unikke oplevelser og øjeblikke i min Lyngby-tid, som jeg aldrig kommer til at glemme, siger Magnus Kaastrup inden, at han fortsætter.

– Lyngby er blevet mit andet hjem, og klubben vil altid have en speciel plads i mit hjerte. Jeg vil også rigtig gerne sige tak til min ’kælderfar’, Lux. Han er om nogen Mr. Lyngby, og han har betydet enormt meget for mig. Sidst men ikke mindst vil jeg bare ønske klubben og dens fantastiske fans held og lykke fremover, slutter Kaastrup.

Held og lykke i Vendsyssel, Magnus.

#SammenForLyngby

Foto: Fodboldbilleder.dk

Status på vores udlejede kongeblå spillere

Programmet for resten af efteråret er klar