Er du vores nye regnskabschef?

Vi er inde i en stærk udvikling kommercielt og sportsligt, og vi søger derfor en forstærkning til administrationen i form af en regnskabschef.

Som Regnskabschef vil du få ansvaret for vores administration, samt samarbejdet med vores eksterne bogholderi. Derudover vil dine opgaver blandt andet bestå af, men ikke udelukkende være:
– Fakturering, bogføring og betalinger, samt løbende opfølgning heraf (varetages af vores eksterne bogholderi)
– Udarbejdelse af budgetter i samarbejde med ledelsen, samt løbende opfølgning på budgetafvigelser
– Månedsrapportering på nøgletal og fortløbende likviditetsbudgetter
– Lønkørsel til vores ca. 70 faste medarbejdere, samt sikre timeregistreringssystemet implementeres i alle kroge af organisationen.
– Klargøring af revisionsmateriale

Om dig:
Du er robust og trives i et til tider hektisk miljø, hvor to dage sjældent er ens, og der i perioder er et stort fokus fra omverdenen på din arbejdsplads.
Du er typen, der får 2+2 til at give 5 – helst 7, og du er tydelig i din ledelse både op og ned i hierarkiet.
Du har måske siddet i en lignende stilling før i oplevelsesindustrien ellers sportens verden, så du har en fornemmelse af, hvad et fodboldhus er for en størrelse.

Forventede faglige kvalifikationer:
Du skal være superbruger i e-conomics og Excel, derudover bruger vi Zenegy og Corpay.
Dansk og Engelsk flydende – gerne god skandinavisk sprogforståelse

Arbejdsforhold:
37 timer/ugen.
Løn forhandles efter kvalifikationer.
Arbejdssted: Klubhuset, Lundtoftevej 61, 2800 Kgs. Lyngby
Opstart hurtigst muligt.
Der er mulighed for hjemmearbejdsdage, men vi ser som udgangspunkt helst, at du har lyst til at komme ind på kontoret og være en del af fællesskabet i og omkring huset.
Du bliver en del af vores fælles frokostordning og sundhedsforsikring.

Om Lyngby Boldklub A/S:
Vi er en moderne, nærværende og professionel fodboldklub i landets bedste række med et velfungerende akademi og en god relation til vores moderklub, da vi alle er samlet under samme tag i klubhuset på Lundtoftevej og spiser frokost sammen hver dag.

Har du spørgsmål til stillingen kontakt venligst Andreas Byder på tlf. 26236366.
Motiveret ansøgning og CV sendes til ab@lyngby-boldklub.dk. Samtaler afholdes løbende.
Vi modtager kun ansøgninger på ovenstående mail.

Kamp 1000: Et efterår i konkursens skygge

Kamp 1000: Lyngbyvejens kamp om mesterskabet