Lyngby Boldklub sælger Parfait Bizoza til FK Haugesund

Parfait Bizoza er blevet solgt til norske FK Haugesund. Lyngby Boldklub ønsker Bizoza alt det bedste fremover.

Efter halvandet år i kongeblåt tager Parfait Bizoza videre i karrieren, der nu fortsætter i norske FK Haugesund, der frister en tilværelse midten af den bedste norske række.

Lyngby Boldklub har således solgt den norske midtbanespiller, hvorfor fodboldchef Nicas Kjeldsen ønsker ham held og lykke i sin videre karriere.

– Parfait har været et godt bekendtskab for os, og selvom han ikke har fået meget spilletid over det seneste halvandet år, så har der aldrig været tvivl om, at han er en dygtig fodboldspiller, hvilket det her salg også bekræfter. Parfait trænger blot til nye rammer for at udfolde sit potentiale, og vi ønsker Parfait alt det bedste fremover, siger Nicas Kjeldsen.

Parfait Bizoza har trods den manglende spilletid været en populær figur på Lundtoftevej, og selv har han da også været rigtig glad for opholdet.

– Det er ingen hemmelighed, at det sportsligt ikke er gået, som jeg havde drømt om, men jeg har alligevel haft et godt ophold i Lyngby Boldklub. Det er en særlig klub, og jeg kommer til at savne at møde ind i kælderen, mine holdkammerater og alle omkring klubben. Jeg vil også rigtig gerne sige tak til fansene, som er helt utrolige og de bedste, som jeg har oplevet. Jeg kommer til at følge klubben tæt fremover og ønsker den alt det bedste, slutter Parfait Bizoza.

Lyngby Boldklub ønsker Parfait Bizoza held og lykke i FK Haugesund.

#SammenForLyngby

Status på vores udlejede kongeblå spillere

Programmet for resten af efteråret er klar

Tag med fanbussen til Aalborg