Programmet til den nye sæson er klar

Inden vi ser os om, er der gang i den nye 3F Superliga-sæson, og nu er programmet klar. Lyngby Boldklub starter hjemme mod FC København.

Knapt er den seneste sæson et afsluttet kapitel inden, at vi igen kan se frem mod en nyt spændende kapitel i Lyngby Boldklubs historie, når næste sæson står for døren.

Programmet for den kommende sæson kom her til middag ud, og her står det klart, at Lyngby Boldklub starter hjemme mod FC København mandag d. 22. juli kl. 19:00.

Herefter går turen til Sønderjyske, der er tilbage i det fornemmeste selskab, inden at der gælder kampe mod Brøndby IF, FC Nordsjælland og FC Midtjylland.

Foreløbigt er de syv første kampe tilrettelagt, hvorfor du allerede nu kan sætte nogle store fede krydser i din kalender.

Se hele kampprogrammet for grundspillet her.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske