Tak for indsatsen til Mogens Lundsberg

I sidste uge stoppede vores mangeårige Akademi-holdleder, Mogens Lundsberg, og der blev sagt pænt farvel til ham på Lyngby Stadion.

I Lyngby Boldklub har vi masser af fantastiske ildsjæle, men i sidste uge sagde vi tak for en kæmpestor indsats gennem 12 år til Mogens Lundsberg, som blev hyldet i forbindelse med U19-kampen på Lyngby Stadion.

Mogens har været frivillig holdleder for U19 i 12 år, men tiden er nu kommet til at have flere weekender fri til at pleje andre interesser.

Sideløbende med hans opgave som holdleder, har han været materialemand i klubben samt træner i moderklubben – sidstnævnte fortsætter han heldigvis med, ligesom han også fremover vil være næstformand i moderklubben.

Der skal lyde et kæmpestort kongeblå tak til Mogens for hans helt utrolige engagement og dedikation til Akademiet og Lyngby Boldklub over de seneste 12 år.

På billedet ses Mogens sammen med Henrik Wallind, der ligeledes er holdleder og gør et kæmpe stykke arbejde for De Kongeblå.

#SammenForLyngby

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske