Kom til kæmpe EM-fest med Lyngby Boldklub

I samarbejde med Lyngby-Taarbæk Kommune, Lundtofte Boldklub og Handelsforeningen arrangerer vi kæmpe EM-fodboldfest d. 16. 20. og 25. juni. Vi kickstarter festen d. 16. med stor fanzone på Klampenborgvej.

Om 10 dage bryder EM-fodboldfeberen løs i Danmark, og sammen med vores gode venner fra Lundtofte Boldklub, Lyngby-Taarbæk Kommune og Handelsforeningen, arrangerer vi kæmpe EM-fest til Danmarks tre gruppekampe d. 16. 20. og 25. juni.

D. 16. juni sparker vi Danmarks EM i gang med et stort og festligt arrangement, hvor der vil være fanzone på Klampenborgvej, imens der både er børnestævne og showkamp mellem Lyngby Legends og Kommunalbestyrelsen i kanalparken.

Herefter vil der være storskærmsvisning af Danmarks åbningskamp mod Slovenien.

Selvom Lyngby Stadion er gået på sommerferie, så skal man naturligvis ikke snydes for de fantastiske Lyngby-pølser, når nu der er fodboldfest, hvorfor Pølse John naturligvis kommer og griller til arrangementet. Derudover vil der være masser af sjove aktiviteter for hele familien og livemusik.

Det bliver kort sagt – absolut ikke et EM-arrangement, som du vil gå glip af!

Til Danmarks kampe d. 20. og 25. juni vil der ikke være fanzone på Klampenborgvej, men der vil naturligvis være storskærmsvisning i kanalparken.

Vel mødt til et brag af en EM-fest!

Foto: Fodboldbilleder.dk

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske