Få fingrene i en legendarisk trøje fra Hvidovre-kampen

Lørdag spillede Lyngby Boldklub sidste kamp i de blå hjemmebanetrøjer fra Adidas, og nu kan du sikre dig en af dem ved at byde med i vores trøjeauktion. Byd på trøjerne her.

Weekenden var en af de helt særlige set med kongeblå briller, da endnu en sæson i 3F Superligaen blev sikret.

Efter 0-0-kampen i Hvidovre kunne jublen bryde løs med fansene, og hvis ikke det blev gjort i ‘bar kasse’, blev det gjort i den blå hjemmebanetrøje, som der for sidste gang blev spillet i inden, at Lyngby Boldklub skifter trøjepartner til SELECT.

Ikke nok med, at du i vores auktion i samarbejdet med matchwornshirt.com, kan sikre dig et unikt minde fra dagen, så kan du også sikre dig den sidste Adidas-udgav af den kongeblå trøje.

Auktionen er allerede i gang, og du deltager i den her.

Auktionen løber frem til lørdag kl. 18:00.

NB: Der skelnes mellem matchworn og matchissued-trøjer. Matchworn-trøjerne er fra de spillere, der har været i aktion i kampen, imens matchissued-trøjerne er de trøjer, som de udtagende spillere har haft klar, men ikke kom i kamp med.

#SammenForLyngby

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske