Andri Gudjohnsen og ‘Dani’ vinder kongeblå priser

Andri Gudjohnsen og ‘Dani’ er blevet kåret til henholdsvis årets spiller og årets unge spiller i Lyngby Boldklub.

Traditionen tro har Lyngby Boldklubs førsteholdstrup stemt om, hvem der skal være årets spiller og årets unge spiller.

Afstemningen om årets spiller faldt ud til Andri Gudjohnsens fordel, og den stærke islandske angriber, har da også spillet en kæmpe rolle i den flotte kongeblå sæson, hvor han har noteret sig for 15 mål i 3F Superligaen og Oddset Pokalen.

‘Dani’ har ligeledes spillet en flot sæson, hvor Brede-drengen for alvor har bidt sig fast på Lyngby-mandskabet og taget store skridt mod at blive en profil på det kongeblå hold.

Kåringen af spillerne fandt sted tirsdag eftermiddag inden, at spillerne tog fra klubben og afsted på en velfortjent ferie inden, at de igen er at finde på træningsbanen om godt og vel tre uger.

Stort tillykke til begge spillere, der får indgraveret deres navne i de respektive pokaler, hvor de nu står side og side med en lang række af Lyngby-koryfæer.

#SammenForLyngby

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske