Rømer: Hold kæft en forløsning

Anfører Marcel Rømer lagde efter dagens kamp ikke skjul på, at det var en kæmpe forløsning, at den også næste sæson står på 3F Superliga i Kongens Lyngby.

Hør anførerens tanker om kampen, lettelsen og ikke mindst de mange fantastiske kongeblå fans, der var mødt op på vestegnen.

FLERE NYHEDER

Køb dit sæsonkort inden 1/7 og behold den nuværende pris året ud

FC København venter i aftenens U17-pokalfinale

BOLIGER SØGES