Rømer: Vi skal gøre det færdigt sammen

Lyngby Boldklub har det hele i egne hænder lørdag eftermiddag, og truppen er ifølge anfører Marcel Rømer meget opsatte på selv at afgøre tingene sammen med fansene.

Når Lyngby Boldklub løber på banen i Hvidovre lørdag eftermiddag, bliver det med massiv kongeblå opbakning på det udvidede udebaneafsnit.

Opbakningen betyder ifølge anfører Marcel Rømer alverden, og han er meget opsat på, at fansene og holdet i fællesskab skal afgøre tingene til De Kongeblås fordel lørdag eftermiddag.

– Vi har været på en mission sammen med fansene i det meste af foråret, og jeg synes virkelig, at det kom til udtryk i mandags. Fansene bar os frem hele kampen, og de gjorde, at vi troede på det hele vejen igennem. Nu skal vi ud at gøre det færdigt sammen, og det er vi utroligt motiverede for at gøre, siger Marcel Rømer, som er blæst bagover over den flotte kongeblå opbakning, der er udsigt til på lørdag

– Det er vildt at følge med i fra sidelinjen, hvordan udebaneafsnittet udvides og der bare ser ud til at komme flere og flere med til Hvidovre. Vi glæder os helt vildt til kampen

Lyngby Boldklub har spillet ganske jævnbyrdige kampe med Hvidovre i indeværende sæson, og selvom lørdagens hjemmehold allerede er dømt til nedrykning, så forventer anføreren absolut ingen nem kamp på vestegnen.

– Vi har stor respekt for Hvidovre. Jeg synes, at de spiller noget god fodbold, og vi har haft nogle tætte kampe mod dem tidligere på sæsonen. Der er ingen der tror, at vi kommer sovende til noget på lørdag, så vi skal være klar fra start, slutter Rømer.

Der er kampstart på lørdag kl. 15:00.

Marcel Rømer præsenteres af Rudolf Freelance & Consulting.

#SammenForLyngby

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske