Simone blev kåret til Fan of the Match

Det var en af de helt magiske eftermiddage på Lyngby Stadion, da Lyngby Boldklub i dag besejrede Viborg FF. Simone Franklen blev kåret til Fan of the Match.

Der var forrygende stemning og opbakning fra første til sidste fløjt fra De Kongeblå fans ved dagens kamp på Lyngby Stadion.

Selv i de sværeste perioder af kampen var der massiv opbakning til David Nielsens tropper, og der var da også dejligt mange om buddet til at løbe med titlen som Fan of the Match.

Det blev dog Simone Franklen, som løb med hænderen, hvorfor hun efter kampen kunne lade sig overrække præmien og få taget et billede med venner og Frederik Gytkjær.

Fan of the Match præsenteres af Carlsberg.

#SammenForLyngby

FLERE NYHEDER

BOLIGER SØGES

U15 vinder Mannheim Masters 2026

Nicolai Hjulmand skriver toårig kontrakt med Lyngby Boldklub