Frederiksdal Sinatur Hotel & Konference kårede Sævar Magnusson til Man of the Match

Sævar Magnusson fik en nøglerolle i dagens kamp, da han stod for både målet til 1-1 og 2-1. Efter kampen blev han derfor fuldt fortjent kåret til dagens Man of the Match af Frederiksdal Sinatur Hotel & Konference.

Det lignede lidt for længe et tungt Lyngby Boldklub resultat i dagens kamp mod Viborg FF, men et kvarter før tid kom Sævar Magnusson på banen, og så ændrede kampen fuldstændig karakter.

Sævar Magnusson gjorde det først til 1-1 på en returbold inden, at han kanonerede 2-1-scoringen i kassen på en flot flugter.

Islændingen gjorde derfor en kæmpe forskel i dagens vigtige sejr, og fansene valgte ham da også i suveræn stil som kampens bedste kongeblå spiller.

Efter kampen kunne han derfor lade sig hylde af Frederiksdal Sinatur Hotel & Konference, der var dagens kamppartner.

#SammenForLyngby

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske