Rømer: Lyngby Stadion kan blive afgørende

Marcel Rømer ser frem mod morgendagens kamp hjemme på Lyngby Stadion, hvor De Kongeblå er ubesejrede i fem kampe.

Mandag eftermiddag fløjtes der op for en af de helt store kampe på Lyngby Stadion, når Lyngby Boldklub – alt efter dagens OB-resultat – enten kan tage et stort eller et afgørende skridt mod endnu en sæson i 3F Superligaen.

Spørger man anfører Marcel Rømer, så kan det blive helt afgørende for kampen, at den spilles hjemme på Lundtoftevej, hvor De Kongeblå har været stærke på det seneste.

– Jeg kan næsten allerede få kuldegysninger over tanken om, hvad der forventer os på Lyngby Stadion i morgen. Man ved bare, at atmosfæren kommer til at være noget helt særligt på sådan en dag, og det kan give os nogle helt afgørende procenter. Jeg håber, at fansene glæder sig lige så meget som os, for vi har brug for den her særlige Lyngby-ånd, opbakning og stemning, siger Rømer inden, at han fortsætter.

– Vi har taget nogle rigtig vigtige point på hjemmebane på det seneste, så vi har selvfølgelig en stor tro på, at vi kan gøre det igen i morgen. Det bliver på ingen måde en nem kamp, så der er behov for, at alle både på og udenfor banen giver den alt, hvad den kan trække.

Lyngby Boldklub har kurs med kongeblå historie, da det ved en placering over nedrykningsstregen efter kampen i næste weekend, vil være første gang siden konkursen i 2002, at Lyngby Boldklub har tre sæsoner i Superligaen i streg.

Historieskrivningen er en ekstra gulerod, der ikke er gået anførerens næse forbi.

– Vi vil utrolig gerne skrive historie i den her fantastiske klub, og det vil være stort for alle i og omkring klubben, hvis vi kan sætte den her milepæl efter sæsonen. Det er helt sikkert en ekstra stor motivation for os, når vi går ind til kampen i morgen, slutter Rømer.

Marcel Rømer præsenteres af Rudolf Freelance & Consulting.

#SammenForLyngby

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske