Byd på og vind en af trøjerne fra sejren i Odense

Auktionen på de røde Adidas-udebanetrøjer, som vi vandt i fredag aften, fortsætter frem til lørdag, og du kan fortsat nå at deltage i den.

Vil du have fingrene i en af de røde udebanetrøjer, som Lyngby Boldklub spillede og vandt i fredag aften, så kan du fortsat nå at deltage i auktionen, der kører i samarbejde med Matchwornshirt.com.

Trøjen, som sejren kom i hus i, er den sidste af sin slags inden, at Lyngby Boldklub ikke længere skal spille i Adidas. Du har derfor mulighed for at sikre dig et fantastisk minde fra både den vigtige sejre og tiden i Adidas.

Auktionen løber til lørdag kl. 15:00.

NB: Der skelnes mellem matchworn og matchissued-trøjer. Matchworn-trøjerne er fra de spillere, der har været i aktion i kampen, imens matchissued-trøjerne er de trøjer, som de udtagende spillere har haft klar, men ikke kom i kamp med.

#SammenForLyngby

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske