Unik mulighed: Byd på og vind den sidste røde Adidas-udebanetrøje

I aften åbnes der igen for en auktion via MatchWornShirt, og denne gang kan man byde på og vinde den sidste udgave af vores røde Adidas-udebanetrøjer, der udgår efter aftenens kamp.

Forleden meldte vi ud, at samarbejdet med Adidas stopper efter denne sæson, og derfor kan man nu sikre sig helt unik matchworn eller matchissued trøje fra den sidste kamp i rød Adidas-udebanetrøje.

For sideløbende med, at Lyngby Boldklub-drengene i aften løber på banen i netop de røde trøjer, sættes der en ny auktion i gang hos vores samarbejdspartner, MatchWornShirts.com.

Auktionen starter i aften ved kickoff kl. 19:00 og løber frem til lørdag d. 18. maj kl. 15:00.

Trøjerne kommer på auktion her.

NB: Der skelnes mellem matchworn og matchissued-trøjer. Matchworn-trøjerne er fra de spillere, der har været i aktion i kampen, imens matchissued-trøjerne er de trøjer, som de udtagende spillere har haft klar, men ikke kom i kamp med.

#SammenForLyngby

Pladsholder
250.00 kr.
127.20 kr.
(Save 20%)
Blyant
20.00 kr.
Pladsholder
Diverse
0.00 kr.
Apply a promo code:
Subtotal - 3 items
Shipping & taxes calculated at checkout.
527.20 kr.
Checkout Now