Dani: Vi skal kæmpe marginalerne over på vores side

Casper ’Dani’ Winther ser frem til aftenens kamp, hvor han vil se mere af Lyngby-mentaliteten fra seneste kamp mod Randers.

Det var et hårdt fightende og velspillende Lyngby Boldklub-mandskab, der i sidste weekend tog en flot 2-1-hjemmesejr over Randers FC.

Kampen er af flere blevet omtalt som den bedste kongeblå præstation i foråret, og spørger man Casper ’Dani’ Winther, så vil han da også gerne se mere af det samme i aftenens kamp mod OB

– Vi gjorde rigtig mange ting rigtigt i sidste weekend, synes jeg. Vi kæmpede som vilde, når vi ikke var på bolden, og når vi havde den, var vi modige og turde spille det spil, som vi ved, at vi kan, når tingene virkelig flyder for os. Det skal vi fortsætte med i aften, siger ’Dani’, inden at han fortsætter.

– De sidste fire kampe kommer til at leve deres eget liv, og alt der er gået forud for dem er fuldstændig ligemeget. Jeg forventer, at det bliver en vild, spændende og sjov kamp, hvor vi skal gøre alt, hvad vi kan for at få de nødvendige marginaler over på vores side. De bliver afgørende, slutter ’Dani.

Der er kampstart i aften kl. 19:00.

#SammenForLyngby

Pladsholder
Strik
350.00 kr.
20.00 kr.
Blyant
20.00 kr.
Pladsholder
Diverse
0.00 kr.
Apply a promo code:
Subtotal - 3 items
Shipping & taxes calculated at checkout.
370.00 kr.
Checkout Now