Rudolf Freelance & Consulting giver ekstra bus til udekamp i Vejle

Første fanbus til kampen i Vejle d. 15. maj er udsolgt, men takket være Rudolf Freelance & Consulting, er anden bus nu sat til salg til samme pris. Lyngby Boldklub sørger for billetter til alle, der tager med bussen. Køb din plads på turen her.

Den kongeblå familie har det med at rykke ekstra tæt sammen i bussen, når det virkelig gælder.

Det er også tilfældet i øjeblikket, og det er endda i fuldstændig bogstavelig forstand, da der kommer mange Lyngby-fans med til de næste to udekampe. Der er for længst fyldt to busser til fredagens kamp mod OB, men også til den efterfølgende kamp i Vejle, forventes der mange kongeblå fans på udebaneafsnittet.

Friends of Lyngby og spillertruppen spyttede i kassen til den første bus, der allerede er udsolgt, og nu bakker en af vores fantastisk partnere i form af Rudolf Freelance & Consulting i den grad også op.

Rudolf Freelance & Consulting har således valgt at give bus nummer to til kampen mod Vejle d. 15. maj, og det endda til samme skarpe pris som til kampen i Odense.

Prisen er således 100,- kr. og det er inkl. kørsel t/r, drikkevarer fra Carlsberg og kampbillet til kampen. Billetten til selve kampen giver Lyngby Boldklub.

Du kan sikre dig din plads på udebaneturen til Vejle her.

#SammenForLyngby