Cecilie Reinholdt blev Fan of the Match

4.366 leverede flot stemning på Lyngby Stadion ved gårsdagens kamp mod Hvidovre IF, men det var Cecilie Reinholdt, som løb med titlen som Fan of the Match.

Der var nok engang flot opbakning på Lyngby Stadion, da vi i går tog imod Hvidovre IF.

Hele 4.366 tilskuere bakkede De Kongeblå op fra første til sidste fløjt, og selvom David Nielsens tropper ikke formåede at tage alle tre point, var der god stemning på hele stadion.

En af dem, der bakkede Lyngby-drengene flot op var Cecilie Reinholdt, og hun blev derfor kåret til gårsdagens Fan of the Match, hvorfor hun efter kampen fik overrakt beviset og præmien, der var en kæmpestor flaske Carlsberg samt VIP-pladser til næste hjemmekamp fredag d. 26. april.

Du kan allerede nu sikre dig din plads til næste hjemmekamp, hvor vi tager imod Vejle BK. Køb billetter her.

Fan of the Match præsenteres af Carlsberg.