Lyngby Boldklub inviterer til klassekamp mod Hvidovre IF

I samarbejde med Min Klasse inviterer Lyngby Boldklub alle skoleklasser i Lyngby-Taarbæk Kommune gratis til fodbold på søndag til kampen mod Hvidovre IF.

Igen i år kan vi med stor glæde invitere alle skoleklasser i Lyngby-Taarbæk Kommune gratis til Superliga-fodbold på Lyngby Stadion, når vi søndag eftermiddag åbner portene til kampen mod Hvidovre IF.

Lyngby Boldklub giver således gratis adgang til alle skoleklasser samt én voksen ledsager pr. elev.

Som om det ikke var nok udlodder Lyngby Boldklub i samarbejde med Min Klasse fede præmier for over 10.000,- kr. hvor hovedpræmien er en biograftur inkl. popcorn og sodavand til hele klassen i Kinopalæet Lyngby. En klasse skal blot samle minimum 10 elever for at deltage i konkurrencen.

Derudover trækkes der også lod om 500,- kr. til klassekassen blandt alle klasser, der tilmelder sig gennem ‘Min Klasse’ appen, som du både kan finde i App Store og Google Play.

Man skal tilmelde sin klasse senest torsdag d. 11. april kl. 14:00, hvorefter personen, der har stået for tilmeldingen, modtager billetterne direkte på mail.

Skynd dig at tilmelde din klasse gennem ‘Min Klasse’ appen eller via formularen her.

Vi glæder os til at se en masse glade skoleelever på Lyngby Stadion!

#SammenForLyngby