David Nielsen glæder sig til fredag aften på Lyngby Stadion

Fredag aften er De Kongeblå tilbage på Lyngby Stadion. OB kommer på besøg i 24. spillerunde, og spørger man cheftræner David Nielsen håber han på god fredags-opbakning fra lægterne.

Lyngby Boldklub havde ikke den bedste oplevelse i søndags i Randers, men i morgen aften venter en helt anden opgave – denne gang hjemme på Lyngby Stadion, hvor Lyngby Boldklub som bekendt sidst vandt med 2-0 over Viborg.

Denne gang er modstanderen OB, og fredagskamp på Lyngby Stadion er noget cheftræner David Nielsen ser frem til:

“Efter en hård tur til Randers glæder vi os til at være tilbage på Lyngby Stadion. Sidst fik vi en rigtig god præstation på hjemmebane mod Viborg, og det er noget af det, vi skal finde frem igen” fortæller David Nielsen.

Han og holdet har brugt ugen på at kigge på den forestående opgave mod OB, og ikke så meget bagud mod kampen påskedag.

“Vi har brugt tiden på at kigge fremad og forberede os, for der er kort tid mellem kampene og vi har ikke tid til at gå og være bekymrede. Vi kan ikke bede om noget bedre end at få lov at rejse os på Lyngby Stadion, og hvis vi kan bede om kun en enkelt ting, så er det at fansene kommer og bakker os op alt hvad de overhovedet kan” fortæller David Nielsen.

Han må til kampen undvære anfører Marcel Rømer, der gik skadet ud af kampen i Randers. Derudover har Casper ‘Dani’ Winther karantæne.

Fredag aften byder på et væld af aktiviteter for gæsterne på stadion – bl.a. live DJ i fanzonen og fredagsbar. Det kan du læse mere om her.