Bliv klar til slutspillet med et sæsonkort på abonnement

Inden længe tager vi hul på slutspillet i 3F Superligaen, hvor der venter en række uhyre spændende hjemmekampe på Lyngby Stadion. Køb sæsonkort og vær sikker på at få adgang til dem.

Vil du blive helt klar og sikre din plads til kampene, støtte Lyngby Boldklub og ikke mindst opnå en masse fede fordele, så opfordrer vi til at købe sæsonkort, der kører på abonnement.

Se priserne for sæsonkort herunder.

Du køber dit sæsonkort til Lyngby Stadion ved at klikke her.

TypeMånedsbetalingÅrsbetaling*
Ungdomskort (14 -18 år el. studerende) – ståplads59 kr. pr. md.
Sæsonkort – ståplads109 kr. pr. md.1.199 kr. pr. år
Sæsonkort – fast siddeplads139 kr. pr. md.1.499 kr. pr. år
De Grå Vikinger (pensionist) – stå- eller siddeplads109 kr. pr. md.1.199 kr. pr. år
De Kongeblå Hjerter – stå eller siddeplads250 kr. pr. md.2.800 kr. pr. år.

Masser af fordele for sæsonkortholdere

Som sæsonkortholdere i Lyngby Boldklub, opnår du en masse fordele, der rækker udover, at de naturligvis er sikret en plads til alle kongeblå kampe på Lyngby Stadion.

I kategorierne voksen, børn og pensionister er der 15% rabat på alle drikkevarer i vores boder på Lyngby Stadion, og derudover tilbyder vores fantastiske partnere en lang række rabatter. Se dem herunder.

Kaiser Sport 10%

Gælder ikke klinikprodukter. Gælder kun i Brønshøj og Lyngby butikkerne

Freddy’s bar 15%

Konditorbager Bagsværd 10%

Vinbutikken Hillerød 15%

Vinthers Bageri, Sorgenfri 10%

Kebabklubben, Lyngby 10%

Sportsterapeuten, Lyngby 10%

Flyvende.dk 10%

Gælder hele sortimentet pånær udvalgte produkter fra bl.a. Bushnell og Moby Disc.

Krudtteltet, Lyngby 20%

Gælder fyrværkerisalg i perioden 27.-29. december). Gælder mod fremvisning af gyldigt, digitalt sæsonkort via Lyngby BKs app.

Annettes Beauty Care 10%

Bliv medlem af De Kongeblå Hjerter

Konceptet ‘De Kongeblå Hjerter’ så dagens lys i sommer, og er vores nye premium-sæsonkort til dem, der vil mere end de sædvanlige sæsonkortfordele.

Som medlem af De Kongeblå Hjerter kommer du helt tæt på Lyngby Boldklub. Du får nemlig mulighed for at møde, debattere og høre fra nogle af klubbens centrale nøglepersoner gennem tre årlige tema-events – og du kommer helt ind i maskinrummet – blandt andet på transferdeadline-day, hvor vi i 1. september havde et fantastisk arrangement i klubhuset.

Prisen for at være med i De Kongeblå Hjerter ligger på 250 kr. pr. måned eller 2.800 kr. for et helt år, og udover de normale fordele som sæsonkortholder opnår du nedenstående fordele ved at blive medlem.

Er du allerede sæsonkortholder, men ønsker at opgradere til at blive medlem af De Kongeblå Hjerter, skal du blot skrive til kundeservice@lyngby-boldklub.dk

#SammenForLyngby

Foto: Fodboldbilleder.dk