Stiga kårede Andreas Bjelland til Man of the Match

Andreas Bjelland både scorede og spillede en bundsolid kamp i defensiven, hvorfor fansene sammen med gårsdagens kamppartner, Stiga, kårede ham til Man of the Match i opgøret mod Viborg FF.

Lyngby Boldklub leverede en fremragende indsats i gårsdagens hjemmekamp mod Viborg FF, og det var svært at pege en enkelt præstation ud til at have været bedre end andres.

Andreas Bjelland spillede dog en bundsolid kamp i defensiven, og da han samtidig scorede det vigtige mål til 1-0 kort før pausefløjtet, så valget fansene ham til at være kampens bedste kongeblå spiller.

Andreas Bjelland modtog efter kampen derfor beviset på sin flotte titel, da han af Stiga fik overrakt en topklasse hækkeklipper, som mange i omklædningsrummet efterfølgende ikke lagde skjul på, at de gerne ville låne i løbet af foråret.

Gårsdagens kamppartner var Stiga.

#SammenForLyngby