Kom til St. Patricks Day på Lyngby Stadion

Søndag er det ikke blot kampdag, det er også St. Patricks Day, og det markeres naturligvis på Lyngby Stadion.

Der er lagt op til en ny kæmpe fest på søndag, når Lyngby Stadion danner rammen om den utroligt vigtige kamp mod Viborg FF samt David Nielsens comeback til Kongens Lyngby.

Søndag er dog også en anden form for mærkedag – det er nemlig St. Patricks Day, der traditionelt byder irsk musik, udklædning og ikke mindst lækre Guinness.

I Lyngby Boldklub har vi sørget for det hele før kampen i fanbaren, hvor der både vil være kolde Guinness, flot St. Patricks Day udklædning til de friske og ikke mindst dejlig sækkepibemusik, så alle kan komme i den helt rette stemning.

Vi glæder os til at fejre St. Patricks Day med jer, og ikke mindst til masser af godt humør og kæmpe energi fra start til slut på søndag.

Køb billetter til kampen her.

#SammenForLyngby