Lyngby Boldklub samler ind til Børns Vilkårs Landsindsamling 2024

I 2023 havde BørneTelefonen og HØRT over 63.000 samtaler med børn og unge, som enten er udsat for vold, har problemer i skolen, ikke kan være hjemme hos deres forældre eller som ikke har lyst til at være her længere.

Børn og unge skal have mulighed for at søge hjælp, omsorg og en voksen, der lytter, når de står alene, og når der ikke er andre at gå til. Her er BørneTelefonen og HØRT vigtig.

Søndag den 17. marts holder Børns Vilkår deres årlige landsindsamling. Tusindvis af indsamlere går på gaden i hele Danmark for at samle ind, så børn og unge kan få hjælp på BørneTelefonen og HØRT – døgnet rundt – når de ikke har andre at gå til!

Lyngby Boldklub samler ind via mobilepaynr. 161724 . Vær med i indsatsen! Donér fra tribuen eller hjemmefra.

Sammen kan vi stoppe svigt af børn og unge i Danmark.

Om Børns Vilkår

Børns Vilkår kæmper for, at intet barn i Danmark svigtes, hverken af barnets nærmeste eller af samfundet. Børns Vilkår driver rådgivningstilbuddene BørneTelefonen (tlf. 116 111) og HØRT, som tilsammen har mere end 60.000 samtaler med børn og unge om året. Rådgivningen er åben hele døgnet, året rundt. Børn og unge kan ringe eller skrive gratis og anonymt og få hjælp til lige netop det, der fylder hos dem.