Jannich Storch får ny 1-årig kontrakt

Jannich Storch er blevet udstyret med en ny 1-årig kontrakt, hvorfor målmanden nu har kontrakt frem til sommeren 2025.

Der har været gang i underskrifterne på Lundtoftevej i denne uge, hvor Jannich Storch har lagt et ekstra år på sin kontrakt, hvorfor den nu løber frem til sommeren 2025.

Jannich Storch har været en vigtig del af vores stærke målmandsteam, og derudover har han sideløbende sin daglige gang på Akademiet, hvor han gør den næste generation af talentfulde kongeblå målmand klar.

Fodboldchef Nicas Kjeldsen glæder sig over kontraktforlængelsen.

– Jannich har ikke spillet mange kampe på førsteholdet, men i de kampe, han har fået, har han leveret på et højt og stabilt niveau. Han er en del af vores stærke målmandsteam, hvor han hver dag presser de andre målmand til at blive den bedste udgave af dem selv, og det er vigtigt at have dén person i sit team. Jannich er enormt loyal og vellidt i truppen, så jeg er naturligvis rigtig glad for, at vi nu har fået lagt et ekstra år på kontrakten, siger Nicas Kjeldsen.

En no-brainer at forlænge

Jannich Storch kom til Lyngby Boldklub i januar 2023, og fra dag ét har målmanden været glad for at være i klubben.

Hovedpersonen selv er derfor naturligvis også meget glad for, at han nu har forlænget sin kongeblå kontrakt.

– Det var virkelig en no-brainer for mig at sætte en ekstra år på min kontrakt. Jeg har været glad lige fra første dag, jeg trådte ind i klubben, og jeg har altid et smil på læben, når jeg kører hjem herfra. Det er vigtigt for mig, og det er noget, som jeg sætter utrolig stor pris på ved Lyngby Boldklub, siger Jannich Storch, der også har fået en større og større stjerne blandt fansene for sit loyale arbejde for De Kongeblå.

– Det er ikke meget, jeg har spillet, men jeg spiller naturligvis min egen chance, og jeg sætter en stor ære i det, når jeg repræsenterer Lyngby Boldklub. Det er vigtigt for mig at yde et professionelt stykke arbejde, være loyal og give alt jeg har hver dag for at presse andre til at yde deres bedste i hverdagen, og det er jeg glad for, at jeg nu kan fortsætte med, slutter Jannich Storch.

Jannich Storch præsenteres af Freddys Bar.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske