Gudjohnsen: Parken er en fed opgave

Andri Gudjohnsen ser frem til morgendagens opgave mod FC København i Parken. Islændingen kalder det en svær, men fed opgave.

Lyngby Boldklub besøger i morgen Parken, hvor de forsvarende danske mestre fra FC København venter.

Opgaven er naturligvis en af de sværere for De Kongeblå, men ikke desto går Andri Gudjohnsen og resten af truppen til opgaven med stor glæde.

– Det er en stor opgave at skulle møde FC København i Parken, men det er mest af alt bare en fed opgave. Vi er ikke så naive, at vi går ind til kampen og tror, at det bliver nemt, men vi er bestemt heller ikke kyste over udsigten til Parken. Vi skal ind og byde dem trods, kæmpe med alt, hvad vi har i os og gøre fansene stolte, siger Andri Gudjohnsen.

Det har været en begivenhedsrig uge for den kongeblå trup, men spørger man Andri Gudjohnsen, så har det også været en uge, hvor truppen har genvundet en masse tro på sig selv efter sidste weekends nederlag hjemme til Hvidovre.

– Stemningen dagen efter kampen var selvfølgelig trykket, men der er jo virkelig kommet ny energi ind i truppen i den her uge. Det har givet os alle et løft, og jeg håber og tror på, at det kan give os en rigtig god oplevelse i morgen, siger angriberen, som også glæder sig til udsigten til masser af Lyngby-fans.

– Vores fans er specielle. De er der altid – uanset, hvordan det går. Der er intet, der kan ryste dem, og det er noget, som vi kan lade os inspirere af inde på banen. Vi har virkelig følelsen af, at når de for alvor er bag os, så er vi en enhed, der er utrolig svær at have med at gøre. Jeg håber at se en pakket udebaneafsnit i morgen, og så vil vi gøre alt, hvad vi kan for at sende dem glade hjem til Lyngby, slutter han.

Andri Gudjohnsen præsenteres af Sjölin!

#SammenForLyngby