Bliv medlem af De Kongeblå Hjerter og kom helt tæt på klubben

Bliv premium-sæsonkortholder og bliv en del af De Kongeblå Hjerter, der giver dig adgang til unikke kongeblå oplevelser. Køb dit premium-sæsonkort her.

De Kongeblå Hjerter er Lyngby Boldklubs premium-sæsonkortkoncept, der er bygget op og alle de kendte fordele ved at have en normalt sæsonkort, men suppleret med masser af unikke oplevelser med Lyngby Boldklub.

Som medlem af De Kongeblå Hjerter kommer du nemlig helt tæt på Lyngby Boldklub. Du får muligheden for at møde, debattere og høre fra nogle af klubbens centrale nøglepersoner gennem tre årlige tema-events – og du kommer helt ind i maskinrummet – blandt andet på transferdeadline-day, som vi gjorde i efteråret.

Prisen for at være med i De Kongeblå Hjerter ligger på 250 kr. pr. måned eller 2.800 kr. for et helt år, og udover de normale fordele som sæsonkortholder opnår du nedenstående fordele ved at blive medlem.

Sæsonkort-fordele

• Sæsonkort med fast adgang til alle Lyngbys hjemmekampe i 3F Superliga 2023/24 samt hjemmekampe i pokalturneringen.
  • Mulighed for at vælge en fast siddeplads på Vesttribunen eller en ståplads i stemningsafsnittet.
  • Invitationer til arrangementer med sæsonkortholdere.
  • 15% rabat på drikkevarer i boderne.
  • Adgang til rabatter hos udvalgte sponsorer.

Fordele KUN for De Kongeblå Hjerter

• 16 ekstra venne-billetter til brug i løbet af sæsonen *
  • Invitation for to personer til taktisk aften med A-holdet – foredrag og indblik i Lyngbys brug af statistik og data.
  • Invitation for to personer til 1 kamp-VIP-event med deltagelse af cheftræneren.
    *) Max 1 vennebillet til hjemmekampe mod Brøndby og FCK.

Du kan købe sæsonkort her. Er du allerede sæsonkortholder, men ønsker at opgradere til at blive medlem af De Kongeblå Hjerter, skal du blot skrive en mail til kundeservice@lyngby-boldklub.dk.

#SammenForLyngby