Tak til Lundtofte Boldklub!

Lundtofte Boldklub har endnu engang været en fantastisk vært for Lyngby Boldklub henover vinteren. Søndag var de inviteret på Lyngby Stadion til Superliga-fodbold.

Endnu en vinter er gået, og Superliga-bolden ruller derudad. Vanen tro har Lyngby Boldklub brugt hele vinteren på Lundtofte Boldklubs kunstgræsbaner – både ift. træning og træningskampe.

Vi er henover vinteren blevet mødt med en enorm gæstfrihed og hjertelighed fra vores naboer i Lundtofte Boldklub, og det er noget, der er værdsat hele vejen op gennem systemet.

– Det er virkelig stærkt at mærke den opbakning og gæstfrihed, som vi er blevet vant til fra Lundtofte Boldklub, men som vi bestemt ikke tager for givet. De er altid imødekommende, glade og ikke mindst klar med en gratis varm kop kaffe til alle vores fans, når vi spiller træningskampe ude på deres anlæg. Deres stærke foreningskultur er intet mindre end fantastisk, og det er imponerende, hvordan de altid har overskud til at tage imod os med åbne arme, siger direktør Andreas Byder inden, at han fortsætter.

– Lundtofte Boldklub er en vigtig samarbejdspartner for os hele året rundt, men især om vinteren er deres store gæstfrihed lidt af en gamechanger for os. De giver os de bedst mulige betingelser for at blive klar henover vinterpausen. Derfor skulle de naturligvis inviteres til fodbold i søndags, og vi var rigtig glade for besøget fra Claus Abildgaard, John Voller, Henrik Ekstrand og alle de medlemmer derfra, som mødte op, slutter Byder.

Lyngby Boldklub forventer fortsat at have en lille måneds tid på kunstgræsbanerne i Lundtofte Boldklub alt efter vejret de kommende uger.

#SammenForLyngby

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske