Lyngby Boldklub præsenterer splinterny app

Lyngby Boldklub kan med stor glæde i dag præsentere en ny app, der gør oplevelsen som Lyngby Boldklub-fan endnu skarpere.

Der arbejdes hele tiden på at forbedre oplevelsen for de kongeblå fans, og et skridt i den udvikling er nu en ny app, der gør oplevelsen som Lyngby Boldklub-fan endnu bedre.

Med den splinternye Lyngby-app får du et samlet overblik over nyheder, livescore & statistik og ikke mindst en Wallet til dine billetter og sæsonkort.

Den nye app er designet til at bringe dig endnu tættere på holdet end nogensinde før, og vi glæder os til at rulle de mange nye tiltag ud for jer.

Med den nye Lyngby Boldklub-app får du:

Nyheder
Kom først til nyheder fra og seneste video’er om holdet. De vigtigste nyheder bliver sendt med push-beskeder, så du er helt up-to-date med de Kongeblå

Sæsonkort, abonnement og billetter
Du får dit sæsonkort, abonnement eller billetter lige ved hånden. Og med et klik kan du som noget helt nyt enten frigive eller dele din billet.

Kampprogram, trup og spillere
Du har altid vores seneste resultater og kampprogram lige ved hånden og oversigt og detaljeret statistik på alle spillere.

Livescore og statistikker
Gå på opdagelse i resultater, statistikker og følg med i livescore under kampe.

Afstemning og konkurrencer
Stem på kampens Lyngby-spiller og gæt dagens tilskuertal på Lyngby Stadion.

Skynd dig ind at finde den splinternye Lyngby Boldklub-app. Du finder den i din foretrukne app-store.
Klik her for at downloade til iOS

OBS: Vi gør opmærksom på, at appen indtil videre ikke er tilgængelig på Android. Appen forventes at blive klar via Android snarest.