Lyngby Boldklub og Tesla – klar til en kongeblå fremtid

Lyngby Boldklub byder velkommen til Tesla, hvem vi fremover vil lave masser af aktiviteter sammen med.

De Kongeblås udvikling har over de seneste år været eksplosiv – både på og udenfor banen, hvor der både sportsligt og kommercielt er blevet slået masser af rekorder.

Et andet brand, der har stormet derudad i en længere periode er Tesla, der bare fortsætter med at vokse. Tesla vil accelerere den elektriske fremtid og få endnu flere elbiler på de danske veje.

Vi er derfor utroligt glade for at kunne fortælle, at Lyngby Boldklub og Tesla for fremtiden kommer til at lave masser af aktiviteter sammen, der både vil blive til glæde og gavn for de kongeblå fans, som kan forvente gode og sjove tiltag af samarbejdet.

Head of Business relations I Lyngby Boldklub, Tobias Edelgren, glæder sig over, at Lyngby Boldklub kan tiltrække en kapacitet som Tesla.

– Vi oplever i Lyngby Boldklub en enorm interesse for vores brand, og vi ser en utrolig spændende udvikling både på og udenfor banen i øjeblikket. Større og større brands finder Lyngby Boldklub attraktive, og det er Tesla et godt eksempel på. Det lover godt for fremtiden. Vi glæder os til det gode samarbejde med Tesla og til sammen med dem at blæse derudad i 2024, siger Tobias Edelgren.

Du kan allerede nu glæde dig til en fed konkurrence på Lyngby Boldklubs platforme. Denne forventes sat i gang inden for de kommende dage.

Søndag kigger Tesla også forbi Lyngby Stadion, hvor de vil være til stede med deres flotte Tesla Model 3 og Tesla Model Y

Indtil da kan du læse meget mere om Tesla her.