Trivslen i højsædet: Hans Buch forkæler medarbejderne med All Inclusive i Lyngby Boldklub

Salgs- og ingeniørhuset Hans Buch har deres medarbejderes trivsel som høj prioritet, og de har derfor købt ind på All Inclusive-konceptet i Lyngby Boldklub.

Glade medarbejdere er gode medarbejdere. Ud fra den devise har vi i Lyngby Boldklub skabt et unikt produkt rettet mod virksomheder, der ønsker at gøre noget ekstra for deres medarbejdere.

Produktet hedder All Inclusive og giver en fuld oplevelse på Danmarks bedste familiestadion.

Med en All Inclusive-billet kan en virksomheds ansat således få entré på Lyngby Stadion, mad, drikkevouchers og rabatkupon til fanshoppen, hvorfor man er sikret at få en god oplevelse, hvor man bliver sendt hjem med et smil på læben.

Chef for partnerskaber i Lyngby Boldklub, Rikke Baden, glæder sig over at konceptet er blevet taget så godt imod, og at Hans Buch blandt andre har taget det til sig til glæde for deres medarbejdere.

– Vi er enormt glade og stolte over det her koncept. I Lyngby Boldklub gør vi meget ud af at være holistiske, og det er vigtigt for os, at medarbejderne her i klubben trives. Vi er derfor rigtig glade for at kunne tilbyde et produkt til virksomheder, hvor de også kan være med at sikre trivslen udenfor arbejdspladsen til deres medarbejdere til glæde for både dem og virksomheden. Vi føler, at vi har fundet et vigtigt hul i markedet, som vi allerede oplever stor interesse for – herunder fra Hans Buch, som vi er enormt glade for er sprunget med på bølgen, siger Rikke Baden.

Vigtigt at dyrke frirummet

Hans Buch A/S er en af de virksomheder, der har valgt at ’tappe’ ind i Lyngby Boldklub All Inclusive-univers.

Det skyldes ikke mindst, at virksomheden ser et stort værdifællesskab i tankegangen bag konceptet, og at det for Hans Buch er vigtigt med glade medarbejdere, som både trives på og udenfor arbejdspladsen. Det afspejler sig i flere aktiviteter, der kredser om samvær, sammenhold og fælles aktiviteter.

– I Hans Buch A/S gør vi meget for at have et godt og sundt arbejdsmiljø, hvor det vigtigste først og fremmest er vores medarbejderes velbefindende. For os er det i virkeligheden ret simpelt – glade og sunde medarbejdere har et større overskud, og det kommer både dem personligt og os som virksomhed til gode, siger CEO i Hans Buch A/S, Martin de Feuth Jensen inden, at han fortsætter.

– Lyngby Boldklub afspejler i høj grad Hans Buch værdimæssigt, og derfor er det attraktivt at være en del af. Vi har mange ansatte, der går meget op i fodbold, og på trods af medarbejdernes øvrige tilhørsforhold, er Lyngby Stadion et fantastisk hyggeligt sted at komme. Det er uanset, om vores medarbejdere ønsker at komme der sammen eller med deres familier, så synes vi, at det er en fantastisk mulighed for at dyrke frirummet udenfor arbejdspladsen. Vi synes det er et fedt koncept, som vi glæder os til at kunne tilbyde til vores medarbejdere, slutter han.

Du kan læse meget mere om Lyngby Boldklubs All Inclusive koncept her.

#SammenForLyngby