Lyngby Boldklub og ’Dani’ forlænger med 3,5 år

Casper ’Dani’ Winther har forlænget sin aftale med Lyngby Boldklub, hvorfor han nu har kontraktudløb i sommeren 2027.

Siden sommeren 2021 har Casper ’Dani’ Winther været en del af førsteholdet i Lyngby Boldklub, og langsomt men sikkert, har den talentfulde midtbanespiller spillet sig til en stor rolle på det kongeblå mandskab.

Det er derfor med stor glæde, at vi nu kan offentliggøre, at vi har skrevet en 3,5-årig kontraktforlængelse med Casper ’Dani’ Winther, som dermed nu først har kontraktudløb i sommeren 2027.

Fodboldchef i Lyngby Boldklub, Nicas Kjeldsen, glæder sig over Casper Winthers udvikling og over, at han nu er kongeblå frem til 2027.

– Historien om ’Dani’ er jo en rigtig Lyngby-historie, hvor han kommer til klubben til 12-årig fra en af vores samarbejdsklubber i form af Brede IF, og efterfølgende har udviklet sig fantastisk i form miljø. På trods af hans blot 21 år, er han allerede blevet en kulturbærer i klubben, og han er også blevet en del af anførergruppen. Vi har store forventninger til ’Dani’ i de kommende år, og vi er utroligt glade for, at vi har fået papir hinanden frem til 2027, siger Nicas Kjeldsen.

En ære at bære den kongeblå trøje

Casper ’Dani’ Winther har om nogen Lyngby Boldklub helt inde under huden, og midtbaneprofilen er da også selv utrolig glad for, at han har forlænget aftalen med klubben, som han ikke er bleg for at kalde sin hjerteklub.

– Lyngby Boldklub er en helt speciel klub for mig. Jeg er her fra lokalområdet, og det er i Lyngby Boldklub, at jeg har fået min fodboldopdragelse. For mig er det en stor ære, hver gang jeg trækker den kongeblå trøje over hovedet, og jeg er stolt over, at jeg nu kan fortsætte min udvikling her, siger ’Dani’, som også glæder sig over det øgede ansvar, som han har fået over det seneste års tid.

– Jeg er stolt over, at jeg allerede har fået lov til at bære anførerbindet nogle gange, og jeg forsøger også at tage ansvar både på og udenfor banen. Det er område, som jeg hele tiden arbejder på at blive endnu stærkere omkring, og jeg har nogle meget erfarne folk omkring mig i truppen, som jeg stadig kan lære meget af, slutter ’Dani’.

Casper ’Dani’ Winther præsenteres af Elma Instruments A/S.

#SammenForLyngby